Wymiana, zwroty

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyn
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep www.davca.pl lub B2Bike Marcin Dworczyński Reymonta 19, 05-420 Józefów tel: 696 012 980 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład protokoły wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do zareklamowanego produktu kopii paragonu albo faktury VAT bądź innego dowodu zawarcia transakcji, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji. W przypadku zagubienia paragonu bądź faktury VAT oraz nieposiadania innego dowodu zawarcia transakcji, Konsument proszony jest o dołączenie do zareklamowanego produktu oświadczenia w tradycyjnej formie pisemnej o zagubieniu paragonu bądź faktury VAT. Istnieje możliwość skorzystania z wzoru oświadczenia o zagubieniu paragonu dostępnego oświadczenie o zagubieniu paragonu.
  5. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, kliknij tutaj. Następnie może go wysłać drogą pocztową bądź elektroniczną.
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, davca.pl zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie dłużej niż w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep davca.pl).
  8. Zwrot płatności zostanie dokonany za pomocą zwrotu na konto Klienta chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  9. Sklep davca.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Rzeczy należy odesłać na adres: B2Bike Marcin Dworczyński ul. Reymonta 19, 05-420 Józefów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  11. Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  12. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  13. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
  14. Uwaga! Zwracany towar bez wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu (można go wysłać również drogą elektroniczną), nie będzie rozpatrywany.

Reklamacje

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady.
  2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym davca.pl może być reklamowana zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
  3. Reklamacje można złożyć drogą pocztową
  4. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja”, kliknij tutaj , który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: B2Bike Marcin Dworczyński ul. Reymonta 19, 05-420 Józefów. Towar prosimy odsyłać czysty, bez śladów użytkowania, odpowiednio zabezpieczony, aby nie został dodatkowo uszkodzony podczas transportu.
  5. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

Pliki do pobrania